Memphis Athletic Ministries - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Vivian Danis - WaarBenJij.nu Memphis Athletic Ministries - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Vivian Danis - WaarBenJij.nu

Memphis Athletic Ministries

Blijf op de hoogte en volg Vivian

14 November 2016 | Verenigde Staten, Memphis

Hier even een korte update.
Ik ben een nieuwe blog begonnen (die is alleen wel in het Engels):

https://coachviv.wordpress.com

Hierop kunnen jullie al m'n verhalen volgen over m'n nieuwe werk! Ik ben aangenomen bij Memphis Athletic Ministries. Ik ben daar 'Youth Coordinator' (jeugd coordinator) en het is een part-time baan. Over het algemeen werk ik van dinsdag t/m zaterdag van 14 uur tot 20 uur (zaterdag van 10 tot 15 uur). Het is een erg leuke baan, en daar gaat de nieuwe blog dan ook over (er valt zoveel over te schrijven, ik dacht daar moet ik echt een aparte blog voor aanmaken). Ik zal hier af en toe ook wel eens wat schrijven, maar al m'n werk verhalen kunnen jullie op de nieuwe blog lezen :)
Ik vind het echt zo leuk dat ik hoop dat deze baan uiteindelijk een full-time baan word. Maar daar moet je erg je best voor doen. Ik doe al heel erg m'n best en hoop dat het genoeg is zodat ik mag promoveren :) Want de combinatie van sport, kinderen & God vind ik helemaal geweldig!
Ze zijn er flexibel - als ik maar ver van te voren een vrije dag aanvraag word dat eigenlijk nooit afgewezen. En ik mag ook nog gewoon bij Shelby Farms werken (de dagen dat ik door de weeks bij Shelby Farms werk kan ik helaas niet bij MAM werken want de tijden zijn niet goed te combineren. Maar dat zijn maar 10 dagen, de rest van de dagen bij Shelby Farms zijn heel vaak in het weekend.)

Travis z'n eerste week was ook goed gegaan. Hij vind het leuk alleen moet hij heel veel lezen en doet hij nog niet veel werk, het is over het algemeen alleen nog maar training. Maar het werk komt vanzelf wel (als ze eindelijk tijd hebben om dat te doen, want ze zijn nogal druk with projecten die veel $$$ kosten voor de klant).

Ik hoop dat alles in Nederland goed gaat en ik houd jullie op de hoogte. Ik zal natuurlijk ook weer ene update schrijven als er nieuws is m.b.v. een evt. tripje naar Nederland.

  • 15 November 2016 - 17:00

    Jurria:

    Hoi Vivian, wat fijn dat je een leuke baan gevonden hebt. Ik vind het leuk om je te volgen. Ik ga mijn best doen om ook je Engelse blog te volgen. Veel succes.

  • 16 November 2016 - 09:04

    Toos:

    Hoi Viv,

    Wat geweldig van je baan, van harte ik weet zeker dat het je gaat lukken.

    liefs knuffel Toos.

  • 16 November 2016 - 16:27

    Huub:

    Vivian hallo
    Dat zijn nog eens goede berichten vanuit your country.
    En natuurlijk heb ik meer dan 60 jaar geleden Engels moeten leren, dus zal ik proberen ook in het Engels jouw te volgen.
    Liefs van Nelly en Huub

  • 16 November 2016 - 17:52

    Lyda:

    Ik denk dat het goed voor opa 's Engels is xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Memphis

Vivian

Actief sinds 24 Mei 2011
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 70739

Voorgaande reizen:

01 Februari 2020 - 26 Januari 2022

Leven en wonen in de Verenigde Staten

01 Juli 2016 - 01 Februari 2020

Werken in de USA!

16 Augustus 2015 - 20 Augustus 2016

Master's in Memphis

20 Augustus 2014 - 15 Juni 2015

Senior Year

22 Augustus 2013 - 14 Juni 2014

Junior Year Memphis

24 Augustus 2012 - 08 Juni 2013

Sophomore (2nd) year at the University of Memphis

21 Augustus 2011 - 16 Mei 2012

Freshman Year (1st year) Memphis,TN, USA

Landen bezocht: