Going home! - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Vivian Danis - WaarBenJij.nu Going home! - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Vivian Danis - WaarBenJij.nu

Going home!

Door: VivianintheUSA

Blijf op de hoogte en volg Vivian

04 Mei 2012 | Verenigde Staten, Memphis

Hi Everone!

Hier even een update zoals beloofd :)
Nou ik heb eindelijk even wat meer duidelijkheid :D

Ok, dus ik ga niet naar de Conference meet hier volgend weekend. Heb een 'red-shirt' gekregen voor dit seizoen dus dat betekent dat ik een extra seizoen heb hier in Memphis! Dat betekent dat ik dus 1 jaar langer hier naar school kan en ook 1 jaar langer bij het team kan blijven.. 5 jaar in totaal dus, wat een feest :D ! Ik had nu ook wel kunnen scoren op de Conference meet, maar coach zegt dat ik toch beter ben over 4 jaar, en dat is natuurlijk ook waar (tenminste, dat zou wel logisch zijn!) Ik had wel dikke PR's geworpen afgelopen weekend op de home-meet in Memphis met alle 3 de onderdelen, maar we willen meer het 5e jaar! (Ik had 45.64m kogelslingeren, 13.91m kogel en 43.05m discuswerpen!)

Wat dit ook betekent is dat ik nu helemaal klaar ben met alles :D Gister m'n laatste examen gemaakt, dus alles voor school is afgerond.
Ik was deze week nog wel aan het trainen, en morgen zou de laatste training zijn voor mij, maar helaas gaat dit niet door want we willen m'n been een beetje rust geven. Het voelt nog steeds niet zoals het moet voelen in m'n kuit. Het bot is wel helemaal heel maar het lijkt wel alsof er iets helemaal mis is in m'n spier of iets anders aan de achterkant... We weten alleen niet wat. Dus dat moet maar eens uitgecheckt worden als ik weer in NL ben..!

Dus voor de rest ziet m'n leven er nu relaxed uit haha; gewoon een beetje chillen met vrienden en inpakken!
Heb net m'n vlucht veranderd, en ik vlieg de 16e weer naar huis dus dan ben ik de 17e weer thuis :D om half 12 zal ik weer op Nederlandse bodem in Amsterdam zijn :D (komen jullie me verwelkomen? hahaha)
Aankomende maandag ga ik nog naar chapter camp, zie http://chaptercamp.org/
Dan ga ik daarna nog 2 daagjes naar het strand in Florida en dan komt ik weer richting huis :D Dus het ziet er allemaal weer leuk uit voor de komende tijd!
Heb wel weer zin om naar huis te gaan maar aan de andere kant ga ik het hier erg missen, heb de beste vrienden in de hele wereld hier!!! En heel veel 'fellowship' in geloof en dat zal ik in Nederland niet hebben... dus dat is wel erg jammer :( Maar het is wel leuk dat ik al m'n familie en Nederlandse kennissen weer zie natuurlijk!!!! En hopelijk kan ik ook een goed wedstrijdseizoen in NL draaien (als m'n been weer helemaal 100% beter is! :) )
Zie jullie snel !!!

Love,
Vivian.

  • 04 Mei 2012 - 20:53

    Sjaak En Jans:

    Geweldig voor je. Ja we vinden het natuurlijk ook weer leuk om je hier in het dorp te zien. Is nog niet veel veranderd hier. Erg koud en wij zijn nog in afwachting van ons kleinkind. Maar die maakt niet veel haast (al 1 week overtijd).
    Hopen je natuurlijk wel te spreken in nederland maar dat moet wel lukken. Bovenkarspel is natuurlijk geen wereld stad waar je de mensen niet tegen komt. Tot in nederland en geniet van je vakantie.

  • 06 Mei 2012 - 09:09

    Karel En Annemieke:

    Hallo Vivian,
    Geweldig dat je een "red-shirt"hebt gekregen en een jaar langer daar kan studeren.
    Proficiat daarmee.
    Geniet nu maar van de (voorlopig) laatste dagen daar in de States en een fijne tijd in Nederland toegewenst.
    Grotjes,
    Annemieke en Karel

  • 07 Mei 2012 - 11:19

    Else Visser (ZZM):

    Hoi Vivian,
    Ik heb je verslag gelezen. Dus je komt snel naar huis nu. Nog ff Florida waar je kan genieten, ook van het weer. Hier is het de helft van de graden. Je zal de usa zeker gaan missen. Gezellig daar he? Maar je familie zal weer blij zijn je te zien. De meeste mensen weten niet hoe het werkt daar, jij nu wel. Ik weet het ook hoor en ga ook dit jaar weer naar Brentwood in Nashville. Ik hoop je wel een keer te zien en te spreken in het ZZM.
    Groeten van Else Visser

  • 07 Juli 2012 - 10:02

    HI:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vivian

Actief sinds 24 Mei 2011
Verslag gelezen: 605
Totaal aantal bezoekers 70762

Voorgaande reizen:

01 Februari 2020 - 26 Januari 2022

Leven en wonen in de Verenigde Staten

01 Juli 2016 - 01 Februari 2020

Werken in de USA!

16 Augustus 2015 - 20 Augustus 2016

Master's in Memphis

20 Augustus 2014 - 15 Juni 2015

Senior Year

22 Augustus 2013 - 14 Juni 2014

Junior Year Memphis

24 Augustus 2012 - 08 Juni 2013

Sophomore (2nd) year at the University of Memphis

21 Augustus 2011 - 16 Mei 2012

Freshman Year (1st year) Memphis,TN, USA

Landen bezocht: