Nog 5 dagen!!!!! - Reisverslag uit Bovenkarspel, Nederland van Vivian Danis - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen!!!!! - Reisverslag uit Bovenkarspel, Nederland van Vivian Danis - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen!!!!!

Door: VivianintheUSA

Blijf op de hoogte en volg Vivian

16 Augustus 2011 | Nederland, Bovenkarspel

Hey mensen :)
Het is bijna zover... Nog 5 dagen!!! :)
Alles is nu geregeld, m'n visum is binnen, heb m'n vliegtickets opgehaald, inentingen heb ik allemaal gehad en alle papieren zijn ingevuld... Alleen m'n koffer moet nog worden ingepakt (suggesties voor dingen die ik zeker niet moet vergeten zijn welkom!!) :P
De studiebegeleider van Memphis heeft al contact met me opgenomen, en ik heb m'n vakken al gekozen;
ik ga het eerste jaar Engels, Wiskunde, Psychologie, Antropologie, Scheikunde, Biologie, Dans (theorie) en Muziek (theorie over allerlei soorten muziek) volgens.. Heb er dus al heel veel zin in!!!
Zondag ga ik om half 3 de lucht in... Voor degenen die me uit willen zwaaien; ik vlieg met KLM naar Memphis en we gaan rond 10 uur van huis weg richting Schiphol... Ik moet 3 uur van te voren aanwezig zijn, dus rond half 12 ga ik door de douane heen.... :) Om daarna in 1 keer door te vliegen naar Memphis.. Om kwart over 5 's middags lokale tijd lokale tijd kom ik daar aan. Eindelijk!
Ik heb zo'n zin om daar keihard te gaan trainen!
Toch is het af en toe wel moeilijk om te zien hoeveel moeite sommige mensen hebben met dat ik wegga, dan krijg ik het zelf soms ook best wel moeilijk.. Ik ga jullie missen mensen!!! Maar goed, ik heb niets voor niets gekozen voor dit avontuur... Memphis tot zondag!! :)
Liefs Vivian.
P.s.
Als jullie post naar mij toe willen sturen doe dit dan naar dit adres;
Vivian Brandhoff
The University of Memphis
1506 Campus Postal Station
Memphis TN 38152

  • 18 Augustus 2011 - 11:38

    Ragna De Jong-Geus:

    Lieve Viv,

    Ga vooral genieten van je trip! Dat is het belangrijkst. Zorg ervoor dat je het goed naar je zin hebt. Mocht je dingen vergeten zijn mee te nemen moet je gewoon denken: Het is niet het einde van de wereld, ze hebben in Memphis ook winkels! En als je echt Calve pindakaas wilt kunnen we dit ook nog opsturen! hihihihi...... Als je al je belangrijke papieren maar mee hebt! Opladers? Maar let dan wel op dat je een speciale wereldstekker meeneemt gezien ze daar andere stopcontacten hebben... Ik hoop je nog voor zondag nog ff gezien te hebben hoor..... Anders geniet!!!!!!
    Heeeeel veeeel fun!!! En goede sportprestaties!!!!
    Dikke kus Ragna

  • 18 Augustus 2011 - 14:42

    Fam. Schoen:

    Memphis, here comes Vivian!

    Lieve Vivian,

    Eindelijk, het is bijna zover, je gaat op reis! Je hebt er zo naar uitgekeken! Wát een avontuur ga je tegemoet meid! Wat zullen je ouders trots op je zijn! Wij beloven dat we extra goed op ze zullen passen nu jij dat niet zo goed meer kan doen!
    We hopen dat je je in Memphis thuis gaat voelen, veel gezellige vrienden maakt en je tussen al die andere Tigers niet alleen zult voelen. Geniet ervan, hou je taai, veel geluk en heel veel succes kanjer! We zullen je missen!

    Veel liefs van
    Kiara, Naomi, Marco en Amber

  • 22 Augustus 2011 - 14:05

    Suzanne Leering:

    Hey Vivian,

    Nu zit je er dus al, leuk!! We zijn erg benieuwd naar je eerste indrukken en ervaringen, we houden je site in de gaten!
    Have fun!

    Groetjes, Suzanne en Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vivian

Actief sinds 24 Mei 2011
Verslag gelezen: 694
Totaal aantal bezoekers 70877

Voorgaande reizen:

01 Februari 2020 - 26 Januari 2022

Leven en wonen in de Verenigde Staten

01 Juli 2016 - 01 Februari 2020

Werken in de USA!

16 Augustus 2015 - 20 Augustus 2016

Master's in Memphis

20 Augustus 2014 - 15 Juni 2015

Senior Year

22 Augustus 2013 - 14 Juni 2014

Junior Year Memphis

24 Augustus 2012 - 08 Juni 2013

Sophomore (2nd) year at the University of Memphis

21 Augustus 2011 - 16 Mei 2012

Freshman Year (1st year) Memphis,TN, USA

Landen bezocht: