Stand van zaken ! Nog maar 3,5 week!! - Reisverslag uit Bovenkarspel, Nederland van Vivian Danis - WaarBenJij.nu Stand van zaken ! Nog maar 3,5 week!! - Reisverslag uit Bovenkarspel, Nederland van Vivian Danis - WaarBenJij.nu

Stand van zaken ! Nog maar 3,5 week!!

Door: VivianintheUSA

Blijf op de hoogte en volg Vivian

26 Juli 2011 | Nederland, Bovenkarspel

Hee lieve mensen,
Hierbij even de stand van zaken;
Nog maar 3,5 week te gaan !!!
21 Augustus is het zo ver :)
Gister heb ik m'n laatste hepatitis B inenting gehad.. Alle prikken zitten er gelukkig op :)
Het was allemaal een geregel...
Ik moest 2 toetsen doen (SAT & TOEFL) (welke ik gelukkig in 1x met succes heb afgerond), ik moest papieren invullen, contracten ondertekenen, contact houden met de coaches etc etc....
Heel veel geregel dus!
Ik had ook meer dan 30 universiteiten om uit te kiezen... Pfff.. Dat maakte het er niet makkelijker op hoor.. Uiteindelijk dus gekozen voor Memphis, in overleg met Gert Damkat (coach in NL) en op basis van het beste aanbod qua studies & beurs...
Het enige wat nu nog geregeld moet worden is m'n visum.. Daarvoor moeten we wachten op het I20 formulier (bewijs dat je echt gaat studeren in de US) en dat verwacht ik volgende week...
Ben net terug van 5 dagen Barcelona (dat was echt helemaal geweldig!!) en aankomende zaterdag gaan we nog even voor iets meer dan een weekje naar Frankrijk en daarna nog een paar daagjes Duitsland... Dan nog kermis Hoorn, paar daagjes werken en spullen inpakken.. EN DAN IS HET EINDELIJK ZOVER!!
Ik kijk er zo erg naar uit! Het liefst zou ik morgen al vliegen...
M'n 1e schema uit Amerika is ook al binnen.. Dus ik ben hard bezig met trainen en alvast alle oefeningen uitproberen haha. Pittig hoor!!!
Maar we hebben er zin in !!!!
Tot de volgende keer mensen, ik houd jullie op de hoogte!
Liefs,
Vivian.

  • 26 Juli 2011 - 09:31

    Anne:

    hee vivian! heel veel plezier in Amerika, geniet ervan!

  • 03 Augustus 2011 - 23:47

    Marcel:

    Hey Viv Blijf je in Amerika voor je hele studie? of kwam jij net als Anne terug na een jaar?

  • 06 Augustus 2011 - 11:19

    Vivian:

    Hi Marcel,
    Ik blijf 4 jaar in amerika, totdat ik m'n studie heb afgerond.. Maar kom in de zomer 3 maanden terug (en evt in de winter nog 1 maand)
    Ga vooral voor m'n sport heen he.. Dus heel anders als Anne-M.
    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vivian

Actief sinds 24 Mei 2011
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 70759

Voorgaande reizen:

01 Februari 2020 - 26 Januari 2022

Leven en wonen in de Verenigde Staten

01 Juli 2016 - 01 Februari 2020

Werken in de USA!

16 Augustus 2015 - 20 Augustus 2016

Master's in Memphis

20 Augustus 2014 - 15 Juni 2015

Senior Year

22 Augustus 2013 - 14 Juni 2014

Junior Year Memphis

24 Augustus 2012 - 08 Juni 2013

Sophomore (2nd) year at the University of Memphis

21 Augustus 2011 - 16 Mei 2012

Freshman Year (1st year) Memphis,TN, USA

Landen bezocht: