Christmas Break - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Vivian Danis - WaarBenJij.nu Christmas Break - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Vivian Danis - WaarBenJij.nu

Christmas Break

Door: VivianintheUSA

Blijf op de hoogte en volg Vivian

08 Januari 2012 | Verenigde Staten, Memphis

Hi yall,
Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het goed :D Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb, maar nu ik weer terug in Memphis ben na al m'n trips was het weer eens tijd om wat te schrijven ! :D
Eerst dus naar Nederland geweest voor 12 daagjes! Het beviel erg goed, het was goed iedereen weer te zien! Helaas had ik wel de 2e dag m'n hamstring gescheurd, dus het was vooral veel rusten.. Wel nog lekker geshopt met mams, naar Amsterdam geweest met een teammate, wat familie en vrienden bezocht en het was dus vooral family time! Dat was erg gezellig en het was goed om weer even thuis te zijn :D
Toen ik terugkwam in Memphis haalde Suzanne me op, en gingen we bij haar thuis even eten en toen bracht ze me weer thuis.
Toen gauw naar bed, want de volgende dag was het tijd voor m'n 2e trip.. New Years Conference!
Het was erg gaaf, heel gezellig en veel geleerd. Ik ben gegroeid in geloof en heb een begrijp nu beter wat de gospel inhoud en wat ons doel in het leven is. Het was vooral ook erg leuk met m'n vrienden!
Toen ik weer terug kwam 2 nachtjes thuis, waarvan het gewoon aldoor lui was, en daarna door naar Orlando !! Want ik zou daar m'n opa, oma, pappie, mammie en broertje weer ontmoeten!
In de planning stond naar Universal en Sea World! Het was helemaal geweldig. Er stonden erg lange wachtrijen, maar de attracties waren de moeite waard en we hebben erg genoten. Ook de shows in Sea World waren erg leuk, vooral de show met m'n lievelingsdieren de dolfijnen!!
Volgende keer als ik hier ben ga ik zeker met dolfijnen zwemmen!

Toen was het weer tijd om terug naar Memphis te gaan. Even met m'n roommate Britta gepraat en toen gelijk naar bed (en toen 14 uur geslapen haha.) Even krachttraining gedaan samen met Britta en toen naar de suprise party voor Anna, Caroline en Mandy, want die waren allemaal jarig!

Vandaag is het weer de eerste dag dat de officiele team practice weer begint, maar coach smste ons net dat hij pech had met z'n auto en dus niet kan komen. Dus we zien hem morgen pas weer en moeten nu voor onszelf even wat gaan werpen. Ben benieuwd hoe het gaat, want heb donderdag alweer een wedstrijd, dus ik hoop dat ik niet al te veel last heb van m'n hamstring!
Nou iedereen, groetjes daar, en ik spreek jullie snel weer.

Love,
Vivian.

  • 08 Januari 2012 - 20:37

    Dave:

    Even een kleine correctie want er klopt iets niet in je bericht, er staat broertje maar dit moet natuurlijk broer zijn!! Tot dinsdag in Memphisss, Yeah! :))

    , your lovely brother

  • 09 Januari 2012 - 09:11

    Sjaak En Jans:

    Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar en natuurlijk bovenal veel gezondheid toegewenst. Zo Vivian je bent weer terug. Goh wat leuk dat ik je nog even tegen kwam op de Boekerhavenweg. Puur toeval. Even leuk bij gekletst zo op straat. Vond het echt leuk om van je te horen dat het je daar zo bevalt.
    Hoorde van Sjaak dat je hem ook nog gesproken hebt gezellig. Wij hebben ook een gezellige Kerst gehad en met oud en nieuw zijn we naar Ameland geweest . We waaiden haast van het eiland af. Heb daar voor het eerst weer een uur kunnen lopen met mijn hamstring. Mag ook wel na anderhalf jaar. Hopelijk gaat het met jouw blessure sneller. Nu we gaan weer gewoon ons gangetje en hopen snel op het voorjaar. Die regen en wind vind ik maar niets.
    Vivian doe rustig aan en we spreken/schrijven elkaar wel weer.

    dikke knuffel van ons

  • 09 Januari 2012 - 10:15

    Karel Kooter:

    Leuk te lezen dat je het weer naar je zin hebt in Memphis en dat je bezoek aan het thuisfront erg gezellig, leuk en goed is geweest.
    Jammer van de hamstring problemen. Ik hoop dat je daar verder geen adt meer van hebt.
    Hectisch eind van het oude jaar en begin van het nieuwe jaar: terugreis, conferentie en Orlando !! Fijn dat je er zo van geniet.
    Ik wens je voor het nieuwe jaar heel veel geluk en heel veel vooruitgang in je prestaties !!
    Groetjes,
    Karel

  • 09 Januari 2012 - 10:15

    Karel Kooter:

    Leuk te lezen dat je het weer naar je zin hebt in Memphis en dat je bezoek aan het thuisfront erg gezellig, leuk en goed is geweest.
    Jammer van de hamstring problemen. Ik hoop dat je daar verder geen adt meer van hebt.
    Hectisch eind van het oude jaar en begin van het nieuwe jaar: terugreis, conferentie en Orlando !! Fijn dat je er zo van geniet.
    Ik wens je voor het nieuwe jaar heel veel geluk en heel veel vooruitgang in je prestaties !!
    Groetjes,
    Karel

  • 09 Januari 2012 - 10:53

    Huub Ursem:

    Vivian, heerlijk om te lezen dat het je goede gaat, je verslag is fijn om te lezen, dus dat doen we met plezier.
    Succes in de verre

  • 10 Januari 2012 - 18:39

    Sandra:

    Wat goed om weer even wat van je te lezen,vond het heel leuk dat ik je voor de kerst nog even gezien heb.
    wens je weer heel veel succus daar in memphis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vivian

Actief sinds 24 Mei 2011
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 70847

Voorgaande reizen:

01 Februari 2020 - 26 Januari 2022

Leven en wonen in de Verenigde Staten

01 Juli 2016 - 01 Februari 2020

Werken in de USA!

16 Augustus 2015 - 20 Augustus 2016

Master's in Memphis

20 Augustus 2014 - 15 Juni 2015

Senior Year

22 Augustus 2013 - 14 Juni 2014

Junior Year Memphis

24 Augustus 2012 - 08 Juni 2013

Sophomore (2nd) year at the University of Memphis

21 Augustus 2011 - 16 Mei 2012

Freshman Year (1st year) Memphis,TN, USA

Landen bezocht: