Weer thuis! - Reisverslag uit Bovenkarspel, Nederland van Vivian Danis - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Bovenkarspel, Nederland van Vivian Danis - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Blijf op de hoogte en volg Vivian

27 December 2012 | Nederland, Bovenkarspel

Hey allemaal,

Hier weer even een korte update van mij.
Ondertussen ben ik weer thuis! Ik vermaak me weer prima hier. Weer eens wat afwisseling in m'n leventje nu ik hier weer ben.
Ben ondertussen alweer bijna 2 weken thuis, en de tijd vliegt nog steeds!

Morgen begint de vuurwerk verkopen en dan hebben we vrijdag, zaterdag en maandag weer drukte daarvan. Dan gaan we daarna nog eventjes voor 5 daagjes op vakantie naar het zonnetje, en dan vlieg ik de volgende dag alweer terug naar Memphis. Daar heb ik ook wel weer zin in hoor, want qua trainen is het hier helemaal niks. Ben vandaag weer voor de 2e keer in 1,5 week wezen trainen. Het ging wel aardig maar de faciliteiten zijn zoveel minder! Ik kan een paar oefeningen gewoon niet doen omdat de faciliteit dit niet toelaat helaas. En het is ook wel heel anders om zonder je teamgenootjes en je coach te trainen. Die motiveren me toch ook wel ! Dus kijk daar weer naar uit, naar het harde werken, want toch mis ik dat wel hoor, ondanks dat ik hier wel weer gewoon lekker uitrust bij m'n familie :)
Qua blessures moet ik jullie melden dat ik compleet gezond ben gebleven tot nu toe! Ik had natuurlijk veel problemen met m'n kuit het afgelopen jaar maar ben van de week bij de fysio geweest en hij zei dat alles er super uitzag, de echo was goed en het voelde goed. Het enige wat hij nog kon voelen wat het littekenstrengetje wat er altijd zal blijven, en daar moet ik dus gewoon aan wennen, want het zal nooit meer voelen als voor deze blessure, maar het is tenminste te hendelen nu! En hij gaf me een groot compliment over m'n benen, want hij zei dat hij een groot verschil zag met van de zomer. Dat betekent dat ik waarschijnlijk ook betere prestaties zal gaan leveren.. Ben benieuwd! M'n coach schat me al vrij snel in op 15 meter.. Dus we hopen maar dat alles heel blijf en dat we dit ook daadwerkelijk zullen gaan halen!

Heb veel dingen met familie en vrienden gedaan de afgelopen dagen en het is weer gezellig. Toen ik net thuis was, ging ik zondags al naar een concert van m'n moeders koor en dat was erg mooi. De dag erna kwam m'n Amerikaanse vriend Travis me bezoeken voor 2 dagen want hij had in Duitsland gestudeerd afgelopen semester en ik vond het wel gezellig als hij langs zou komen dus vandaar dat hij ook nog eventjes kwam. Vrijdags heb ik m'n 3 beste vrienden die ik van de zomer heb leren kennen weer gezien en hebben samen geluncht. Daarna zag ik ook m'n vriendin van de atletiek weer even. Zaterdagavond nog even op de schaatsbaan geweest om weer even bij het g-schaatsen te begeleiden tijdens de marathon, dus dat was wel leuk want toen zag ik al m'n lieve kindjes weer die ik voorheen lesgaf. Zondag nog naar m'n oom, tante en nichtjes in Alkmaar geweest en daarna met de familie van m'n moeders kant naar het pannenkoekenhuis. Afgelopen maandag naar een bruiloft in Haarlem geweest, dit was ook super bijzonder (had sinds dat ik nog een klein meisje was geen bruiloft meegemaakt) en ook supergezellig. Het was in het stadhuis en gingen daarna gezellig lunchen met z'n allen. De kerst was rustig, gewoon gezellig met familie en ook nog gewandeld in Bergen met oma. Kerstavond nog naar de Lifebuilders kerk, waar ik ook weer veel mensen WOOD (jongerenavond vanuit die kerk) had gezien en de kerstboodschap weer heb gehoord. Ik vind het toch maar bijzonder dat baby Jezus voor ons is geboren om dood te gaan en daardoor ons eeuwig leven te geven.

Voor de rest weinig nieuws, behalve dat de tijd echt vliegt!!
Nu zijn jullie denk ik allemaal weer op de hoogte. Ik vermaak me dus nog prima hier, maar heb ook wel weer zin om terug naar Memphis te gaan. Ben benieuwd hoe het met jullie gaat, dus laat hier ook even een berichtje achter! Ik lees al jullie reacties, en vind het leuk en superlief om te lezen en te weten dat jullie m'n blog nog steeds bijhouden!!

Liefs, Vivian.

  • 28 December 2012 - 18:21

    Tineke De Haas:

    hoi Vivian, we hebben je verslag weer gelezen hoor. Hartstikke leuk.
    veel succes met de verkoop van het vuurwerk en veel warme dagen in
    Egypte. Fijne jaarswisseling. We zulllen je niet meer in Berkhout zien, dus ook een goede reis naar Memphis.
    Doe ook aan je ouders en Dave onze groeten. Tot ziens.
    Dick en Tineke

  • 28 December 2012 - 18:26

    Karel En Annemieke:

    Hallo Vivian,
    Leuk om je update te lezen terwijl we onderweg zijn naar de franse alpen om met zijn allen (kinderen en kleinkinderen) te gaan skien. We zitten in Langres, over de helft, morgen rijden we weer verder.
    Je vermaakt je uitstekend in nederland lezen we . Jammer dat de faciliteiten voor het sporten wat minder zijn. Daar is Amerika toch wel erg goed in.
    Hartstikke goed dat de kuit geen problemen geeft en de fysiotherapeut alles even heeft gecheckt (en goed gevonden !!).
    Succes met de verkoop van vuurwerk. (Kennen ze dat ook in de USA met oud en nieuw ?)
    Geniet nog van de laatste dagen in nederland en van je vakantie.
    Daarna goede reis terug naar Memphis en succes daar.
    Groetjes,
    Annemieke en Karel

  • 28 December 2012 - 23:18

    Sylvia Exalto:

    Leuke verslagen maak je steeds! Fijne dagen nog in Nederland en een goed,gezond en sportief 2013 toegewenst. Groetjes, Dirk en Sylvia Exalto

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bovenkarspel

Vivian

Actief sinds 24 Mei 2011
Verslag gelezen: 666
Totaal aantal bezoekers 70872

Voorgaande reizen:

01 Februari 2020 - 26 Januari 2022

Leven en wonen in de Verenigde Staten

01 Juli 2016 - 01 Februari 2020

Werken in de USA!

16 Augustus 2015 - 20 Augustus 2016

Master's in Memphis

20 Augustus 2014 - 15 Juni 2015

Senior Year

22 Augustus 2013 - 14 Juni 2014

Junior Year Memphis

24 Augustus 2012 - 08 Juni 2013

Sophomore (2nd) year at the University of Memphis

21 Augustus 2011 - 16 Mei 2012

Freshman Year (1st year) Memphis,TN, USA

Landen bezocht: