Sophomore year alweer voorbij! - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Vivian Danis - WaarBenJij.nu Sophomore year alweer voorbij! - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Vivian Danis - WaarBenJij.nu

Sophomore year alweer voorbij!

Blijf op de hoogte en volg Vivian

03 Mei 2013 | Verenigde Staten, Memphis

Hey iedereen,
Daar ben ik dan eindelijk weer. Ik schrijf niet zo vaak meer want heb het erg druk met wedstrijden en alles gaat gewoon z'n gangetje. Niet zoveel veranderingen eigenlijk. Het meeste hebben jullie al gelezen in m'n freshman verhalen haha :) Maar ik zal jullie weer even op de hoogte stellen van de gang van zaken.

Alles gaat goed. Af en toe heb ik wel het idee dat ik echt in een droom leef. Ik begin met echt te realiseren hoe gaaf het wel niet is dat ik de kans heb om hier te studeren en m'n leven te leven. En ondanks dat je wel eens last hebt van heimwee en dat je zou willen een gewoon studentenleven in Nederland te leiden, ik ben blij dat het zo is en niet anders. I'm happy the way it is :)
Ik heb echt het idee dat ik eindelijk volwassen begin te worden. Zoveel dingen zijn veranderd sinds 2 jaar geleden, en daar ben ik echt erg blij mee. Ik heb erg veel meegemaakt de afgelopen 2 jaar en ik kan niet wachten om te zien wat voor andere dingen er nog gaan komen de volgende 2 jaar.

Dit semester is qua school erg makkelijk voor me geweest. Er was 1 les waarin ik wat meer m'n best moest doen maar de anderen waren een makkie en heb ik ook afgerond met A's. Ik heb nog 2 toetsen te gaan maar dan ben ik helemaal klaar met dit jaar! Dit semester had ik besloten maar 12 uur te nemen omdat ik in het seizoen zit met atletiek en ik dacht dat ik daarmee druk genoeg zou zijn. Dat was ook zo, maar aan de andere kant had ik wel beter wat meer uren kunnen nemen. Ondanks dat ik niet zoveel uitdaging had, heb ik wel veel geleerd. Ik vind m'n studierichting nog steeds helemaal leuk, maar soms vraag ik me wel af of ik echt wel een sportmanager zou willen zijn. Met de vraag wat ik wil doen nadat ik klaar ben met m'n opleiding heb ik wel geworsteld dit semester. Want ja, je opleiding moet daar natuurlijk wel mee aansluiten. Ik weet dat ik wat wil doen met sport in een leidinggevende positie maar ik weet niet precies of dit nou coachen is of meer iets van manager. Aangezien ik veel dingen leuk vind is deze vraag al helemaal moeilijk voor me. Maar we zullen wel zien wat op m'n pad gaat komen. :) Voor nu vind ik het zeker nog leuk wat ik aan het doen ben.

Atletiek is me ook goed afgegaan de afgelopen tijd. 14.89m met kogel, en 45m met discus. Het gaat de goede kant op maar m'n doelen van 15 en 50m zijn nog niet behaald. Ik heb nog 1 kans met beide discus en kogel volgende week en dan aan het einde van de maand nog een kans met kogel tijdens 'regionals'. We gaan ervoor! Af en toe is m'n motivatie laag omdat ik het telkens niet haal, maar aan de andere kant ben ik nog steeds vastbesloten het wel te gaan halen!

Met Travis gaat ook alles goed. We zijn nog steeds gelukkig samen en ik verwacht dat dat wel zo zal blijven :) Hij komt misschien nog wel een tijdje naar Nederland van de zomer (zo'n beetje halverwege, in Juli). Ik kom op 9 Juni weer thuis en heb zin om iedereen weer te zien! Voor die tijd ga ik hier hard trainen en rusten, dan nog eventjes op vakantie naar Phoenix, Arizona en Las Vegas om Travis' familie te bezoeken.

Hoop dat alles daar ook goed gaat!
Tot snel.
Liefs,
Vivian.

  • 03 Mei 2013 - 20:35

    Jurria.:

    Leuk om je verslag weer te lezen. Lekker dat je nu al weer klaar bent met school. En nu vakantie en dan weer naar huis. Veel succes met trainen en je zal je doel echt wel halen. Succes!! Goede thuis reis. Groetjes Jurria.

  • 03 Mei 2013 - 22:31

    Amber En Fam.:

    Leuk weer wat van je te horen Vivian, niet te geloven al bijna 2 jaar in Memphis!
    Knuffie Amber en Kiara

  • 04 Mei 2013 - 10:33

    Karel En Annemieke Kooter:

    Leuk om over je activiteiten en overwegingen m.b.t. vervolg studie/activiteiten te lezen.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Logisch dat de tijd dan heel snel lijkt te gaan.
    Gelukkig maar.
    Veel succes verder met trainen en andere activiteiten. Fijne vakantie in de USA en goede reis naar huis.
    Liefs. Annemieke en Karel

  • 06 Mei 2013 - 12:36

    Huub Ursem:

    Vivian hallo. Heerlijk om te horen dat het allemaal zo goed gaat. Met de lessen, sporten en Travis.
    Wanneer moet je beslissen of je gaat coachen of manament doen?
    Op 9 juni naar Nederland, je zult zien, ook hier blijft het mooi.
    Bij ons gaat alles z'n gangetje, dus een goede regelmaat.
    Liefs en groetjes van Nelly en Huub uit Hoorn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Memphis

Vivian

Actief sinds 24 Mei 2011
Verslag gelezen: 923
Totaal aantal bezoekers 70860

Voorgaande reizen:

01 Februari 2020 - 26 Januari 2022

Leven en wonen in de Verenigde Staten

01 Juli 2016 - 01 Februari 2020

Werken in de USA!

16 Augustus 2015 - 20 Augustus 2016

Master's in Memphis

20 Augustus 2014 - 15 Juni 2015

Senior Year

22 Augustus 2013 - 14 Juni 2014

Junior Year Memphis

24 Augustus 2012 - 08 Juni 2013

Sophomore (2nd) year at the University of Memphis

21 Augustus 2011 - 16 Mei 2012

Freshman Year (1st year) Memphis,TN, USA

Landen bezocht: