Welcome in Memphis! - Reisverslag uit Bovenkarspel, Nederland van Vivian Danis - WaarBenJij.nu Welcome in Memphis! - Reisverslag uit Bovenkarspel, Nederland van Vivian Danis - WaarBenJij.nu

Welcome in Memphis!

Door: VivianintheUSA

Blijf op de hoogte en volg Vivian

22 Augustus 2011 | Nederland, Bovenkarspel

Hi Everybody,
Ik ben eindelijk aangekomen in Memphis! :) Gister om ongeveer half 9 was ik aangekomen in m'n tijdelijke appartement, die ik deel samen met Nandia Taylor (die ik al kende via facebook :)) Zij is een cross country runner.
Wat een reis... Het was 10 uur vliegen, nou dat is me toch nét ff te lang hoor, ik had nog nooit langer gevlogen dan 4,5 en nou ik werd het na een uur of 6 wel een beetje zat eigenlijk... Maargoed, uiteindelijk ging het nog best snel en voorspoedig..
Het duurde alleen een uur voordat ik door de paspoort controle en douane in de US was... De mensen vielen mee, die waren niet erg onvriendelijk althans.. Het viel mij mee:)
Toen heeft coach Veldmann mij opgepikt, en heeft ze me wat van de campus (ook atletiekbaan) laten zien :) Daarna reden we langs Kevin (mijn coach) zijn kantoor, en gelijk door naar het appartement.
Heb op zich goed geslapen, maar was wel 4x wakker... (nadat ik 'locked out'was... Had de sleutel binnen laten liggen en de deur viel automatisch op slot... dus dat was nog wel een beetje een gedoe op de 1e dag hahah)
Wat een hitte hier trouwens! De airco begint nu alweer te blazen omdat het zo warm (benauwd en vochtig) is...
Ik plaats nu even kort de 1e update, omdat ik jullie toch even wilde laten weten hoe alles was gegaan toen ik aankwam.. Maar ik moet nu gaan, want ik moet om 10 uur op het kantoor van m'n coach Kevin zijn om hem en 2 andere meiden te ontmoeten.
Dan ga ik met Courtney (een meisje die ook nieuw komt op de universiteit en in het team) mee naar haar huis (ze woont in Memphis!) en daar blijf ik dan samen met nog een ander (duits) meisje een paar nachtjes slapen totdat ik in m'n definitieve appartement kan...
Dus de komende dagen denk ik dat ik wel wat van Memphis ga zien! :D
Ik houd jullie op de hoogte :)
See you soon!
Vivian.
P.s. Mijn adres daar is:
Vivian Brandhoff
The University of Memphis
1506 Campus Postal Station
Memphis TN 38152

  • 22 Augustus 2011 - 14:34

    Fam. Schoen:

    Hey Viv,

    Fijn om meteen wat van je te horen en al helemaal dat je goed bent aangekomen. Nou, volgens ons ben je NU al helemaal in je element!
    Veel plezier bij Courtney en de ontdekkingsreis in Memphis!

    Dikke kus Kiara, Naomi, Marco en Amber

    PS: Kiara heeft wat spulletjes van jou mee gekregen en ze is er helemaal blij mee!

  • 22 Augustus 2011 - 14:41

    Angélika:

    Hallo Vivian,

    Wat fijn dat je goed bent aangekomen! Veel succes bij het ontdekken van je nieuwe hometown :D

    Groetjes,
    Angélika.

  • 22 Augustus 2011 - 14:48

    Janina:

    Mooi mooi!!
    Gelukkig alles goed en enthausiast...

    nu wachten op de wilde memphis verhalen! :P

  • 22 Augustus 2011 - 18:02

    Femke Pieters:

    Hi Vivian,

    wat een avontuur voor je. Heel veel plezier en succes de komende tijd. Leuk om al die verslagjes van je te lezen!

    groetjes!

  • 22 Augustus 2011 - 18:04

    Dees:

    Super om je verhalen te lezen. Ik kan 1 ding zeggen - ik wil ook!! Wat super dat je dit gaat doen. Meid veel plezier ennn ik hou je in de gaten. xxx

  • 22 Augustus 2011 - 20:07

    Rianne:

    Hee hee!!

    Leuk om wat van je te lezen !!
    Mooi dat alles goed is gegaan met de vlucht etc!
    Bem benieuwd hoe je trainingen zullen zijn!! Wanneer is je 1e training!?

    Liefs
    Rianne!!

  • 25 Augustus 2011 - 17:01

    Sandra:

    Mooi verhaal vivian helemaal goed.

    succus daar! xxx

  • 26 Augustus 2011 - 08:48

    Silvia:

    Hey Vivian!
    Leuk om te lezen...en ook af en toe je facebookberichtjes te volgen. Maak je ook foto's? Ben heel benieuwd hoe je 'dorm' eruit ziet...heel veel plezier..en natuurlijk ga ik je volgen!
    groetjes vanuit een heel nat Hoorn

  • 30 Augustus 2011 - 19:13

    Dirkjan:

    hey viv,

    fucking vet dat je nu in the USA bent
    ben ziek jalours
    mar wel lekker slim he
    met die sleutel (echt tipisch jij)

    xx dirk jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vivian

Actief sinds 24 Mei 2011
Verslag gelezen: 838
Totaal aantal bezoekers 70756

Voorgaande reizen:

01 Februari 2020 - 26 Januari 2022

Leven en wonen in de Verenigde Staten

01 Juli 2016 - 01 Februari 2020

Werken in de USA!

16 Augustus 2015 - 20 Augustus 2016

Master's in Memphis

20 Augustus 2014 - 15 Juni 2015

Senior Year

22 Augustus 2013 - 14 Juni 2014

Junior Year Memphis

24 Augustus 2012 - 08 Juni 2013

Sophomore (2nd) year at the University of Memphis

21 Augustus 2011 - 16 Mei 2012

Freshman Year (1st year) Memphis,TN, USA

Landen bezocht: