Halloween - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Vivian Danis - WaarBenJij.nu Halloween - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Vivian Danis - WaarBenJij.nu

Halloween

Door: VivianintheUSA

Blijf op de hoogte en volg Vivian

04 November 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo mensen ! :)
Alles goed daar?
Hier wel hoor ! Alleen wel aldoor weer moe :( Maar dat komt waarschijnlijk gewoon omdat practice zwaar is ! Het is wel leuker dan eerst, want we zijn nu al echt aan het werpen, en het gaat goed !! :D Alleen met kogel, is nog wel ff wennen, want we moeten nu ook omspringen, en dat is nog best wel lastig, maar als het dan eenmaal goed gaat, dan is het wel leuk, want dan is coach heel enthousiast :D En hij houd echt rekening met je enzo, vraagt hoe het gaat en als hij ziet dat er iets is dan vraagt ie ernaar en zoekt hij een oplossing... Mijn teamgenoten zijn ook vet aardig, en het leuke is dat iedereen elkaar aanmoedigt... Dus met andere woorden: I love my coach & my team :)
Ik ben ook een beetje bezig met de 'weight throw' oftewel: kogelslingeren met een zwaarder gewicht en een kortere 'chain'
Is wel grappig, maar af en toe ook wel moeilijk hoor, en dan heb ik er ff geen zin meer in haha :P
Met discus doen we nu alleen nog maar standworpen, maar ook dat gaat wel goed :D
En natuurlijk hebben we ook nog het 'weightliften'. Zware oefeningen en gezellig met het hele team! :) Vanmiddag weer laatste training van de week, hopelijk gaat het een goede training worden :D

Met school gaat ook alles goed, we hebben m'n GPA berekend (gemiddelde) en dat is op het moment 3,6 !!! Wat heel goed is, want 4.0 is het maximale :D Dus dat gaat goed, nou volhouden, want als ik dit hele semester zo'n hoog GPA heb dan hoef ik volgende semester niet meer naar study hall (huiswerk maken in een plaats waar alle student-athletes komen) :D

Afgelopen weekend was het halloween, en dat was best wel cool. Ik had het nog nooit eerder gevierd, dus dat was wel cool ! Ik was een engel, en er waren ook andere hele mooie kostuums. Ik vierde het op zaterdagavond met de VISA (internationale) mensen. We deden spelletjes, er was een kostuum contest, en we hadden nog wat gedanst. Ik wilde daarna nog wel naar een afterparty, maar iedereen ging alleen maar naar party's waar veel gedronken zou worden, en daar had ik niet zo veel zin in, dus toen bleef ik maar thuis :P

Het weekend ervoor was ik naar een international weekend/'retreat' geweest, en dat was ook erg leuk/leerzaam.
We hadden veel 'worship' and talking about God/ praten over bijbel verhalen maar er was ook tijd voor fun. 's Middags hadden we vrije tijd en toen gingen we kanoën, in hangmatten chillen, wat rondwandelen, wat rusten en wat sporten. 's Avonds hadden we een talentenshow, en toen ging ik samen met een vriendin 2 acts doen. 1tje was zingen (Wonderwall van oasis) en de andere was een komische act... We deden een act dat zij mijn handen speelde en dat ik net wakker werd, dus zij moest m'n tanden poetsen, ontbijten, haar kammen etc... Iedereen moest keidhard lachen, en het was ook wel grappig, maar ik kreeg wel allemaal taart met creme eraan in m'n mond en het was allemaal best wel vies, maar wel grappig :P
Dus het was best wel gezellig, en het eten was ook wel goed :D De natuur was vooral erg mooi, en het was gewoon een goede onderbreking.

Voor de rest niet echt veel nieuws denk ik, het gaat gewoon allemaal z'n gangetje.. Maar ik kan niet wachten om weer thuis te zijn in het werp seizoen en dan mooi ver te werpen... :D Dus nu nog ff hard werken!!!
Jullie nog nieuws?
Liefs,
Take care,
Vivian

  • 04 November 2011 - 20:55

    Sjaak En Jans :

    hoi vief, wat een verhaal weer.
    En wat een prachtig GPA iets om trots op te zijn.
    Wat weer een feestjes. Dat je nog tijd hebt om te sporten.
    Hiet is alles oke de dagen vliegen om en nog even dan komt Sinterklaas weer in de Kolk aan. Dat is altijd weer gezellig. Voor de rest valt er in dit wereld dorp niet veel te beleven. Maar ja als ik lees wat jij elke keer beleefd dan beleven wij echt niet veel hier. Maar Vief geniet ervan en we wachten je volgende verslag weer af. De groetjes van ons en een dikke knuffel

  • 04 November 2011 - 22:07

    Rick:

    Leuk om te horen dat je het nog steeds naar je zin hebt! En met je school en atletieken gaat het ook lekker zie ik!
    Nou veel plezier daar nog!
    Greetz,

    Rick

  • 05 November 2011 - 08:41

    Karel Kooter:

    Prachtige engel ben je Vivian !!!
    Er waren zo te zien geen enge figuren op het Halloween feest.
    Fijn te lezen dat het allemaal goed gaat. Na nog meer training zal de vemoeidheid langzaam wel weg gaan.
    Je hebt een mooi afwisseld leven daar. Houden zo !!
    Veel succes. Bedankt voor je verslag.

  • 05 November 2011 - 20:20

    Merel Van Bockxmeer:

    Hallo Vivian,
    Ik kreeg je weblog door via je moeder en wat is het leuk om te lezen dat het je daar zo goed gaat! Wat maak je veel bijzondere dingen mee en ontmoet je leuke mensen, en tussendoor nog ff heel hard trainen!!;) Veel succes hoor en ik zal je blijven volgen!
    Merel

  • 06 November 2011 - 15:00

    Age En Carin:

    Ha die Vivian,
    We kregen van John en Christel je weblogadres en kunnen zo je belevenissen volgen. Wat doe je het daar goed Vivian in het verre Amerika! Petje af! Ook fijn om te lezen, dat je zo geniet van alles wat je daar meemaakt.
    Heel veel groeten en ga zo door.
    Age en Carin Kiestra

  • 08 November 2011 - 17:43

    Evelien,je Buurmeisj:

    Hee Vivian!!
    Echt super leuk dat je dit allemaal doet ! En ook super dat het allemaal goed gaat!
    En je GPA is vet goed, daar kan je trots op wezen.
    Mij lijkt het ook wel leuk om Halloween een keertje mee te maken, maar wij hebben hier as zondag de Sint weer in de Kolk =) en natuurlijk Sint-Maarten komt er weer aan =).
    Nog heel veel plezier daarzo, en veel succes (L)!

    Groetjes van ons allemaal
    Kusjess, Evelien


  • 08 November 2011 - 20:39

    Frank En Marjan:

    Dat we jou nog een keer mee mogen maken als engel, wie had dat gedacht :-) Waren er ook nog mensen verkleed als Pokerface??

    Weer leuk om iets van je te horen en zeker ook goed om te lezen dat het allemaal zo goed gaat, zowel met school als met atletiek maar zeker ook met je (nieuwe) vrienden.

    Ga zo door en we horen weer snel van elkaar.

    Groeten,

    Frank, Marjan, Madelief en Sterre

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vivian

Actief sinds 24 Mei 2011
Verslag gelezen: 11387
Totaal aantal bezoekers 70849

Voorgaande reizen:

01 Februari 2020 - 26 Januari 2022

Leven en wonen in de Verenigde Staten

01 Juli 2016 - 01 Februari 2020

Werken in de USA!

16 Augustus 2015 - 20 Augustus 2016

Master's in Memphis

20 Augustus 2014 - 15 Juni 2015

Senior Year

22 Augustus 2013 - 14 Juni 2014

Junior Year Memphis

24 Augustus 2012 - 08 Juni 2013

Sophomore (2nd) year at the University of Memphis

21 Augustus 2011 - 16 Mei 2012

Freshman Year (1st year) Memphis,TN, USA

Landen bezocht: